Aktuality

17.05.2018 01:00

Emirates Skywards 20 milionů

(red), www.bestcg.com Emirates Skywards 20 milionů
Věrnostní systém Emirates Skywards má dvacet milionů členů. Měsíčně se do věrnostního programu Emirates Skywards přihlásí až dvěstě dvacet tisíc nových členů z celého světa a největší počet členů pochází z pěti zemí na čtyřech kontinentech, přičemž globální síť Emirates obsluhuje šest světových kontinentů. Největší členskou základnou Emirates Skywards, čítající 2,6 milionu členů, má Velká Británie. Následují USA s 1,8 mil. členů a Austrálie s 1,7 mil. členů. Shodně po 1,4 mil. členů věrnostního programu je mezi obyvateli Indie a Spojených arabských emirátů.
„Věrnostní program se během svého sedmnáctiletého působení proměňoval společně s cestovními návyky pasažérů. Emirates Skywards se soustředí na poskytování ještě více personalizovaných zážitků svým členům. Nabízíme širokou škálu způsobů, jak využít výhody věrnostního programu, a to hned v několika kategoriích: cestování, maloobchod a lifestyle. Tyto výhody je možné využít v zemích, v nichž působí přes 100 našich globálních partnerů,“ vysvětluje Dr. Nejib Ben Khedher, Senior Vice President Emirates Skywards. 
Věrnostní program Emirates Skywards neustále rozšiřuje seznam svých globálních a lokálních partnerů, aby mohl svým členům přinášet nové a rozmanité spektrum služeb.
Věrnostní program přizpůsobuje svou nabídku služeb členům tak, aby byl pro ně neustále relevantní a zajímavý díky rostoucím lokálním partnerstvím a personalizovaným nabídkám. Nejnovějším partnerstvím ve finančním sektoru je spolupráce s pákistánskou Standard Chartered Bank. Celkově se tak počet finančních partnerů napříč celým světem rozšířil na třináct. Loni se partnerské řady v Číně a v Singapuru rozrostly i o mobilní aplikaci Mileslife, jež sbírá a počítá letecké míle a díky níž se nasbírané letecké míle mění v zážitky.
Na lokální úrovni využívá program získaná zákaznická data k většímu zapojení svých členů. Věrnostní program díky prediktivnímu data-modellingu personalizuje a cílí nabídky na konkrétní členy.
Díky strategickým partnerstvím s leteckými společnostmi flydubai, Easyjet a Qantas a dalšími 13 aerolinkami nabízí Emirates Skywards svým členům jednu z nejširších nabídek destinací. Navíc mohou členové věrnostního programu získávat a uplatňovat výhody leteckých mil Skywards v 1,8 milionu ubytovacích kapacitách 23 hotelových skupin, jež jsou také partnery věrnostního programu.
V roce 2017 využili členové Emirates Skywards až 35 miliard leteckých mil, které uplatnili za další letenky, pobyty v hotelech a exkluzivní vstupenky na různé akce po celém světě. Členové vyměnili své míle na zakoupení 9 000 vstupenek na 50 akcí světového formátu, jako například na evropské fotbalové zápasy, závody Formule 1 a tenisové turnaje ATP v rámci globálních sponzoringů. Před nedávnem měli členové programu také možnost letět na palubě speciálního charterového letu, kde se mohli setkat s několika největšími fotbalovými hvězdami španělského Realu Madrid. 
Emirates Skywards získal mnoho ocenění. Posledním oceněním je „Excellence in Management“, které bylo uděleno v rámci 10. ročníku Loyalty Awards pořádaného FlightGlobal a Global Flight. Soutěž ocenila vynikající strategické myšlení a směřování Emirates Skywards.
 
 

Menu

Z fotogalerie

GGP GGP

Hlavní partneři webu

Databáze letišť

Army burza

Partneři webu

 

WebArchiv - archiv českého webu

Reklama